Jak dokonać zakupu
Zacznij od przeszukania naszej oferty. Możesz skorzystać z sekcji kategorii lub użyć wyszukiwarki produktów. Po wpisaniu poszukiwanej frazy pojawią się trafne podpowiedzi wraz z miniaturkami produktów.
Po wyborze kategorii, na stronie zobaczymy wybrane produkty. Najeżdzając na miniaturkę pojawi się przycisk "ZOBACZ WIĘCEJ", który przekieruje cię do strony, na której możesz zapoznać się z danym produktem.
Po wybraniu odpowiednich parametrów i dodaniu produktu do koszyka można kontynuować zakupy i dodawać inne produkty.
Aby rozpocząć proces finalizacji zakupu, rozwiń blok koszyka, znajdujący się w prawym górnym rogu strony i naciśnij przycisk "Pokaż Koszyk".
Po przejściu do koszyka kupujący widzi zawartość (wybrane produkty) swojego koszyka wraz z cenami oraz dostępnością produktów.
Po wyborze formy dostawy i płatności możesz również skorzystać z kodu rabatowego po przez wpisanie jego wartości w pole "podaj kod rabatowy".
Kolejnym krokiem jest przejście do kasy. W formularzu zamówienia możesz zalogować się na swoje konto, jeśli dokonywałeś już zakupów w naszym sklepie, założyć nowe konto lub zakupić produkty bez rejestracji. Prosimy o bardzo uważne wypełnianie formularza, co pozwoli uniknąć błędów w dostarczaniu zamówienia. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność wpisywanego adresu e-mail oraz o podawanie numeru telefonu, co ułatwi naszym pracownikom kontakt z Państwem.
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail zwrotny ( na adres podany w formularzu). Należy potwierdzić zamówienie, klikając w link znajdujący się w wiadomości zwrotnej. W trakcie realizacji zamówienia możesz kontrolować jego status poprzez kliknięcie w drugi link znajdujący się w e-mailu zwrotnym.
W sytuacji, kiedy po złożeniu zamówienia nie otrzymasz wiadomości z potwierdzeniem, prosimy o kontakt e-mailowy sklep@1001soczewek.pl.
Realizacja zamówienia trwa zwykle od 3 do 7 dni, a informacja o dacie wysłania paczki pojawia się w szczegółowych danych dotyczących transakcji.
W przypadku, gdyby pomimo wysłania paczki nie otrzymałeś przesyłki lub awiza prosimy o kontakt e-mailowy sklep@1001soczewek.pl lub telefoniczny pod numerem podanym na stronie głównej.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt, chętnie udzielimy odpowiedzi na Państwa pytania.